Tory mostu kolejowego nad Kanałem GliwickimPod koniec lutego wraz z pracownikami Porr S.A. oglądaliśmy przeznaczoną do renowacji linię kolejową nr 153 pomiędzy stacjami Toszek Północ – Rudziniec Gliwicki w województwie Śląskim. A było co oglądać. Most nad Kanałem Gliwickim wydał mi się ciekawym, tajemniczym i zapomnianym zakątkiem. 

Co czujesz, patrząc na kończący się tuż za mostem tor? Zdziwienie? Zaciekawienie?… 

 

 

Już niedługo tor ten ożyje i ponownie będzie w użyciu. Dziś przyczółki obiektu przenoszą nas w czasy Przyczółek mostu kolejowego na Kanałem Gliwickimtradycyjnego deskowania… z desek. 

Gdzieniegdzie widoczna korozja zbrojenia, tak więc rewitalizacja wszystkich obiektów i przepustów na pewno zajmie dość dużo czasu. Technologie naprawy żelbetu oraz uszczelnienie pęknięć i rys w technologii iniekcji ciśnieniowej na pewno znajdą tu zastosowanie. Wiem to tym bardziej, że w styczniu miałem okazję opiniować wstępną wersję specyfikacji technicznej napraw iniekcyjnych. 

A zatem, rewitalizacja, budowa, inżynierskie podejście do tematu, a potem podróż koleją niewykorzystywanym dziś w pełni szlakiem. Rozwój jest absolutnie koniczny, a takie inwestycje już w niedługim czasie przyczynią się do poprawy jakości polskich kolei.

Życzymy wszystkim pracownikom generalnego wykonawcy owocnych prac i szybkiego zakończenia prac!

 

 

 

 

 

Zespół Inblock sp. z o.o.

Inblock sp. z o.o.

02-001 Warszawa

Al. Jerozolimskie 85/8

NIP 701-039-26-72

KRS 0000473003; SĄD REJONOWY DLA M. ST. WARSZAWY W WARSZAWIE, XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Wysokość kapitału zakładowego: 50 000 PLN wpłacony w całości.

Zamknij

Ta strona uzywa plików cookies aby zapewnić poprawne jej funkcjonowanie Aby dowiedzieć się więcej przeczytaj naszą Politykę prywatności.

Akceptuję pliki cookies od tej witryny.

"