Współpraca z administracją obiektów

Opublikowano: 14 czerwca 2018 Czas czytania: 3 minuty

Całkiem niedawno nawiązałem ciekawą współpracę z firmą zarządzającą nieruchomością. Kontakt to zbieg okoliczności, rozwój współpracy już nie jest dziełem przypadku. Po kilku spotkaniach i realizacji 2-3 projektów zdałem sobie sprawę z ogromnego potencjału jaki obie firmy generują. Potrzebują się nawzajem, czerpią korzyści ze współpracy i mogą się nawzajem polecać. Jak to działa?

Odpowiedzialne zadanie 

Garaż podziemnyDziś już wiem, że przejęcie obiektu po innej firmie zarządzającej nieruchomością nie jest prostym zadaniem. Ocena dokumentacji, ocena aktualnej sytuacji, decyzje odnośnie potrzeb i planowanych inwestycji. Procedura wymaga podjęcia mnóstwa decyzji, które powinny zapaść w możliwie krótkim czasie.  

Określenie potrzeb administratorów

Okazuje się po raz kolejny, że każdy potrzebuje znanych sobie stałych współpracowników. Kogoś zaufanego, bo ocena techniczna obiektu, czy np.  określanie stopnia zniszczenia spowodowanego przeciekami wymaga doświadczenia i wiedzy o technologiach napraw. Dzięki temu, za oceną szybko idzie oferta i sposób wykonania remontu. Szybkość przekazywania informacji odnośnie sposobu naprawy, szacunkowych kosztów i terminów realizacji jest kluczowe, aby osoby przejmujące w opiekę budynek mogły sprawnie działać i załatwiać sprawy. Kiedy zarządca na spotkaniu z mieszkańcami dostaje pytania o zniszczenia obiektu, chce i potrzebuje mieć gotowe odpowiedzi. Dlatego właśnie wspólnie dokonaliśmy wizji lokalnej obiektu i wypunktowaliśmy miejsca wymagające naprawy. Podaliśmy także sposób realizacji napraw, w tym w technologii iniekcji ciśnieniowej

Dalsza współpraca 

Po przedstawieniu tak przygotowanej technologii i właściwego wykonania (a nawet linku do artykułu, który bardzo szybko ukazał się na moim blogu) okazało się, że „zaskoczyło” i wszyscy zrozumieliśmy na czym może polegać dalsza współpraca. Skuteczność działań zarządcy nieruchomości to ilość posiadanych sprawdzonych kontaktów i szybkość ich uruchamiania. Dla wykonawcy takich jak Inblock posiadanie klienta opiekującego się wieloma obiektami jest szansą na posiadanie stałych zamówień i bezpieczeństwo utrzymania wszystkich pracowników. Wspólne wizje lokalne organizowane na kolejnych obiektach były i są przeprowadzane. 

Korzyści firmy zarządzającej nieruchomością 

  • stali współpracownicy, powtarzalność efektów 
  • doświadczony zespół wykonawców 
  • ocena obiektu i sposób naprawy z jednego źródła 
  • bezpieczeństwo  
  • rzetelna wiedza przekazywana mieszkańcom 
  • wyceny w formie tabelarycznej 

Na podstawie współpracy z wieloma firmami zarzadzającymi nieruchomościami mogę powiedzieć, że wypracowany przez nas system współpracy po prostu działa. Zapraszamy inne firmy administrujące nieruchomościami do współpracy. Szczególnie jeśli borykają się z uszkodzeniami betonu podziemnych części obiektów czy przeciekami na patiach. 

Poszukujesz rzetelnej firmy do administrowania Twoją nieruchomością?

Zarządzasz nieruchomościami? Przekonaj się, że możesz otrzymać wartość we współpracy z Inblock sp. z o.o.

Jeśli potrzebują Państwo użyć naszych referencji, aby przekonać kogoś do współpracy z naszą firmą, poniżej zamieszam całą galerię skanów tych dokumentów. W związku z tym, że ten artykuł dotyczy uszczelnienia dylatacji konstrukcyjnych, w tym miejscu udostępniam także pliki pdf referencji za uszczelnienie właśnie dylatacji, które można pobrać i posługiwać się nimi podczas przygotowań do współpracy z firmą Inblock sp. z o.o.

Referencje Inblock Strabag WM Zwycięska45 Wrocław Analiza konstrukcji Informacja Techniczna o stanie konstrukcji

 

Masz pytania? Pisz na adres            kontakt@inblock.com.pl

mgr inż. Mateusz Furs

manager ds. iniekcji

Dodaj komentarz

×